fredag 17 april 2015

Att göra bort sig !

Ibland gör man tokigt. Läste meddelande ( diarieförda) och såg ett ärende om kammarrätten och meddelande om att ett överklagat ärende inte tas upp där. 
Förvaltningsrättens beslut gäller. 
Bra tänkte jag, då måste kommunen göra om och göra rätt. 
Tog för givet det gällde IT och läste inte det finstilta ordentligt. Det borde jag gjort,så hade jag inte gjort bort mig. Men  man lär sig av sina misstag, och inte tänkte jag då på att kommunen kan ha flera ärenden på väg till kammarrätt. 
I den kommun jag bodde i tidigare Uppvidinge var inte detta speciellt vanligt. 
Olika erfarenheter i vardagen skapade ett misstag av mig idag. Nu får jag försöka komma över mitt misstag och kommer alltid i fortsättningen läsa det finstilta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar