fredag 24 oktober 2014

Mycket på G

Finns säkert någon som undrar varför har hon en blogg , men aldrig skriver. Sanningen är att det har varit så himla mycket med allt inklusive en semesterresa.
Behövde nog helt enkelt lite ledigt även från sociala media och politik.
Börjar nu känna mig redo igen för såväl skrivande som debatt.
Planerar därför att idag skriva två debattartiklar.
Planerar utbildning inför våra utbildningsdagar söndag-måndag.
Planerar och ska skriva dagordning inför söndagens medlemsmöte, där bl.a annat val till fullmäktiges presidium ska göras.
Ska byta e-postadress, efter 16 år.
Ska spara ner allt från riksdagsdatorn på ett externminne ( eller vad det heter)
Ska göra ett färgtest i min utbildning.
Ska göra ett sista inlägg på min blogg jag haft som riksdagsledamot och startade 2005 efter mitt besök i Indien där jag blev inspirerad av en särskild och min första facebook vän. blir nog två inlägg där känner jag nu.
Har hämtat ut min ipad som förtroendevald i Mörbylånga kommun. Kändes lite rörigt hur det funkar men det löser sig nog, vana ger färdighet och jag har ju haft ipad några år nu, samt läst näringsutskottets handlingar där senaste året.

Tja innan allt detta är gjort behövs nog lite kaffe.

PS) som företagare och drivande av företaget Trädgårdsdesign RödaRosen ska jag idag lägga upp min hemsida i offentliga rummet. (DS

Bild från Näringsutskottets sista sammanträde för min del,juni 2014.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar